وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

اس ام اس های داغ و جدید

یه روز 2 تا جوجه عاشق همدیگه می شن اما وقتی بزرگ شدند هردو خروس شده بودند...

پس تا جوجه ای عاشق نشو!


 

 اگه دیدی کسی محکم بهت لگد زد ناراحت نشو، چون خیلی توپی!

 

  پنج راه حل برای خوشحال بودن : 1- داشتن یک دوست خوب مثل من 2- داشتن دوستی مثل من 3- فقط داشتن من 4- داشتن من 5- من

 

 لبخند رو هیچ وقت ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی چون افسردگی خیلی خطرناکه حسن! ممکنه که داغون بشی حسن! نیشتتو ببند حسن!

 خیلی ماهی

...

...

...

بخور، چون امگاسه داره!

 

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت

بیچاره از این عشق سوختن آموخت

فرق منو پروانه در اینست

پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت

 

  نمی دانم تا کدامین طلوع زنده خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت... اما دوست دارم تا اخرین لحظه بودنم تو را سر کار بگذارم

  سلام عزیزم... می دونی چه بلایی سرم اومده؟ پلیس منو به جرم "زشت ترین" شهروند ایرانی گرفته... جون هر کی که دوست داری بیا و بهشون نشون بده که دارن اشتباه می کنن

 

 هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه... هر وقت هم که پیشم هستی دلم برات تنگ می شه...

ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه!

 

صداقت خواستم داشتی، مهربانی خواستم داشتی، عشق خواستم داشتی،

قور قوری جون گل کاشتی! هر چی که خواستم داشتی!

تقدیم به قورباغه ی زندگی من (مربوط به تبلیغ خمیردندان داروگر) 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد