وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

اس ام اس خنده دار

زندگی سه تا پیچ داره

تولد

عشق

مرگ

سر پیچ دوم منتظرم باش تا پیچ سوم همراهیت کنم

شرکت پفیلا یه تعدادی فیل چسو نیازمند است

هرچه سریعتر خودت رو معرفی کن


همه ی وجود سرمو رو شونه ی مهربونه تو میذارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک میکنم !!


 !

 !!!

اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی

وفا دارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی . . .

.

اگر یک روز هیچ مشکلی سر راهم نبود ، میفهمم که راهم را اشتباه رفته ام . . .

خوب گوش کردن را خوب بیاموزیم

گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

.

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبی خوابیده

عروسک من ، چشماتو باز کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن !

عروسکم اوسگل شدی ، برو لالا کن !!!

هوا شناسی اعلام کرد : اوه اوه چقدر هوا سرده !!!

.

bbc

euro news

cnn

ibc

mbc

aljazire

alarabi

shabake khabar

همه اعلام کردن که تو منو خیلی دوست داری !

آره ؟ ؟ ؟ خوب به خودم میگفتی !!!

.

مامانه داشته واسه بچه اش لالائی میخونده

بعد از 15 دقیقه بچه میگه :

خوب دیگه مامان خفه شو میخوام بخوابم !!!


زندگی را از تو نام برده اند !
ز : زاویه نگاه تو
ن : نوای کلام تو
د : درگاه ابروی تو
گ : گیسوی پریشان تو
ی : یارو سر کاری!
 

صرف فعل نشستن به گویش لری:
مو بنیشم
تونم بنیشی
اونم بنیشه
ما که بنیشیم
شمام که بنیشید
دیه جا نی اونا بنیشن!!!
 

 

چه غمگینانه می پیچد درون کوچه ی قلبم صدای توکه می گفتی: نون خشکیه...!
این اس م اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون. اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش
...
...
پشت سرتو بپا
...
...
کسی نیست داری می خونی؟
...
...
خوب خدا را شکر کسی نیست ببینه سرکاری!
 

از خدا می خوام توی زندگی موانع رو از سر راهت برداره
...  
چون خر نمی تونه مثله اسب از روی موانع بپره !!

وقتی اومدم چنان حالتو می‌گیرم ،
که نفست بند بیاد 
از ترس پاهات بلرزه
همچین آبروتو می‌برم که سرتو بالا نکنی
سوسول من قبض موبایلتم !

برق نگاهت
چشمای خمارت
لهجه ی حرف زدنت
منو یاد گدای سر کوچمون میندازه !

برای نشون دادنه علاقم به تو 3تا کوه میسازم:
اولی کوه وفا
دومی کوه صداقت
سومی کوهی که هر وقت بهم گفتی دوستت ندارم از اون بالا پرتت کنم پایین !
 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد