وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

اس ام اس روز

رابطه ی قلبی دو دوست نیاز به بیان الفاظ و عبارات ندارد . (جبران خلیل جبران)

اتل متل لالایی ، گلم چه بی وفایی ، عزیز دل من کجایی ، دوست دارم خدایی


اگه این روزا حس کردی توی قلبت بجای صدای "تاپ تاپ "صدای اره و تیشه میاد نترس! مریض نشدی "من دارم توی دلت واسه خودم یک کلبه می سازم

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ، او جانشین همه ی نداشتن های من است

خدا به من  زیستی عطا کن که در لحظه ی مرگ ، به بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کردم ، سوگوار نباشم

روز اول شوخی شوخی جدی شد شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو

دلم را در غمت کردم ز هر ویرانه ویرانه تر کردم

چو دیدم دوست میدارد دلت،دل های ویران را..
اسمتو خط نزدم از دفترخاطره هام، هنوزم هرجا باشى عزیزترینى تو برام

از غضنفر میپرسن شراب زندگی یعنی جه ؟
میگه : نمیدونم ، من فقط دوغ میخورم

چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟

معمولا" باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند


حیف نون دست می اندازه دور گردن نامزدش، بلد نیست چی بگه، می گه گردنتو بشکونم؟

به یارو میگن واسه چی میخوای دکتر بشی ؟ میگه : چون آرزو دارم وقتی از اتاق عمل بیام بیرون بگم ، متاسفم

تک زنگ چیست !؟

با خبر شدن دو گدا از همدیگر 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد