وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

اس ام اس های جدید برای نصف شب

با عرض سلامی به بلندی بیل، به محکمی کلنگ، به گردی اسامبلی، به سرعت فرغون، به تیزی شاقول، به انعطاف پذیری طناب، به لبریزی دوغآب، به سفیدی سیمان، به صافی ماله، به وسعت بشکه، به معرفت عمله، به قدرت کارگر، به ظرافت گچ کار، به لطافت معمار، به شجاعت صاحب کار، به رشادت مهندس، به صلابت جوشکار، به محبت صافکار، به رفاقت همکار، به سر کار گذاشتن توی بیکار... میدونی فرق تو با عزراییل چیه ؟؟؟؟ . . . . . عزراییلو ببینم میمیرم ، تورو نبینم میمیرم Sms sms sms sms اگه یه روز دیدی که تموم درخت های کوچه و محلتونو بریدن اصلا ناراحت نشو ... چون هنوز منو داری که بهم تکیه کنی Sms sms sms sms اندازه یه قابلمه.......... با هر چی لب تو عالمه...... می بوسمت یه عالمه........... Sms sms sms sms سوسک ! سوسک ! ... تو ر و خدا بیا بکشش . من می ترسم !!! Sms sms sms sms مشترک گرامی این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفا لبخند بزنید Sms sms sms sms میگم پاشو یه چند تا اس ام اس بفرستیم . اینو اونو مردمو بیدار کنیم خیلی حال می ده . Sms sms sms sms ببینم راسته که می گن ایران از جام جهانی حذف شد ؟ Sms sms sms sms سلام ببخشید که بد موقع مزاحم شدم ! راستش را بخواهید یه سئوال داشتم . خیلی وقت بود که ذهنم رو مشغول کرده بود . می خواستم بپرسم ...می خواستم ... اصلا ولش کن بزار برای بعد . خوب؟ Sms sms sms sms سایه ام عاشق سایه ات شده می خواستم ببینم می تونیم همسایه شویم ؟ Sms sms sms sms یه بغل گل رز با یه دنیا احساس با یه سبد ستاره . می دم بهت ببر سر چها راه بفروش سودش نصف نصف ! Sms sms sms sms پسر ها هیچ وقت دونبال دو چیز نمی دوند . اتوبوس و دختر چون 10 دقیقه بعد یکی کی میاد ! Sms sms sms sms jik jik jik jik jik jik jik یکی اضافه کن بده بفرست برای جو جوی بعدی ( ستاد سر شماری جوجه ها ی آخر پاییز ) Sms sms sms sms به علت نبودن چرت و پرت برای ارسال . پیشاپیش نوروز 1389 را تبریک عرض می کنیم . Sms sms sms sms تو صحرای قلبم تو تنها شتری ! Sms sms sms sms چه کار کردی مه این همه طرفدار پیدا کردی ؟ هر جای شهر که می رم میبینم مردم تابلو هایی دستشون گرفتن که اسم تو روش نوشته شده:گوسفند زنده !!! Sms sms sms sms آسمان را می خواهم برای عبور . جاده باریک است ! ماه را می خواهم برای نور را تاریک است ! تو را می خواهم برای نظافت عید نوروز نزدیک است ! Sms sms sms sms این اس ام اس شما فقط برای دویدن شما به دنبال گوشی ارسال شده و ارزش دیگری ندارد ! Sms sms sms sms دوست داشتم جیگرتو بخورم. اما حیف باید تا عید قربان سال دیگه صبر کنم ! Sms sms sms sms طبق آخرین مصوبه وزارت دادگستری . خل بودن جرم نیست . ازادانه به کارت برس ! Sms sms sms sms لرزش صدات .برق نگات . طش قلبت . نفسهای تندت و عرقی که رو یشونیت نشسته . همه Sms sms sms sms گویای یک چیزه :................................... تیروئیدت رکاره برو دکتر ! Sms sms sms sms قلب من . دل من . خون تو رگهای من . نفس من جیگر من . خلاصه .... همه وجودم درد می کنه . باید برم دکتر ببینم چرا اینطوری شدم ! Sms sms sms sms اگه منو دوست داری که هیچ چ چ چ چ ... اما اگه نداری ........ تو غللللط می کنی ! Sms sms sms sms .... ...... ....... فضول اگه چیزی می خواستم بنویسم بگم همون بالا می گفتم Sms sms sms sms جواد ترین اس ام اس لاو ۲۰۰۷ : لاستیک دلمو را با میخ نگاهت پنچر نکن ! Sms sms sms sms تو که درخت زندگی من هستی که الاغم را به آن می بندم Sms sms sms sms ورژن اول : رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم قشنگ ترین گل رو ندیدم نگرانت شدم . Sms sms sms sms ورژن دوم : رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم قشنگ ترین گلم رو ندیدم . آخه گوشفند ! چرا اون گل رو خوردی ؟ Sms sms sms sms ملوسم ... دلم برات تنگ شده. قربانت گل مراد Sms sms sms sms می خوای با سه شماره هیبنوتیزمت کنم و بگم چه جور آدمی هستی ؟ خوب پس با ۳ شماره آروم چشمات رو ببند : .... ۱...... ۲.......۳....... ...................................................هنوز که چشمات بازه؟................. ...................................................می گم چشماتو ببند !................ ..................................................چرا زیر چشمینگاه می کنی ؟..... .............................................. اصلا نیازی به هیپنوتیزم نیست هر خری می فهمه چه قدر فضولی Sms sms sms sms +- +- +- +- +- +- +- +- +- +- +- +- +- +- +- +- +- +- بشین جمع ومنها کن ببین چندمین باره سر کار رفتی ؟ Sms sms sms sms -------------- ------------- -------------- به دلیل ایام سوگواری از گفتن این جک معذوریم Sms sms sms sms گل مراد داره می خنده . چرا ؟ چون ملوس داره اس ام اس می خونه Sms sms sms sms سریع ترین دوربین جهان اختراع شد . این دوربین می تونه از خانوم ها در لحظه ای که دهانشون بسته است عکس بگیره ! Sms sms sms sms هر وقت بارون میاد دستتو بگیر زیر بارون هر چنتا قطرهء بارون گرفتی تو منو دوست داری و هر چنتا که نگرفتی من تورو دوست دارم Sms sms sms sms با خودم عهد بستم باردیگرکه تورا دیدم،بگویم ازتودلگیرم ولی بازتو را دیدم و گفتم: بی تومیمیرم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد