وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

اس ام اس هایی از نوع عشقولانه

سال 2200 پسر از مامانش میپرسه مامان من چه جوری به دنیا اومدم؟ مامانش جواب میده از اینترنت دانلودت کردم..

 

 

 


 

 درجات دیوانگی: 1. گیج 2. خنگ 3. پپه 4. یول 5. اسکل 6. شاسکول 7. گاگول 8. لر 9. ... 10. ... اسمت چی بود؟؟؟

 

 هر جا بری ما باهاتیم? مثل الاف زیر پاتیم? مثل عسل رو لباتیم? مثل یه اشک تو چشاتیم? بزار بگم خاک پاتیم? اخه بد جور خاتر خاتیم

 

 اگه من لیلی بشم تو مجنون، اگه من شیرین بشم تو فرهاد، اگه من نرگس بشم تو سام،  اگه من حوا بشم عمرا تو آدم بشی!!!

 

 آنکه چشمان تو را این همه زیبا میکرد کاش از روز ازل فکر دل ما میکرد یا نمیداد به تو این همه زیبایی را، یا مارا در غم عشق تو شکیبا میکرد.

 

 همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشه اش کجاست.

  هر قطره اشک نشانه غم هر سکوت نشانه تنهاییست هر لبخند نشانه مهربانیست و هر اس ام اس نشانه ای از دلتنگیه من برای تو.

 چقدر سخت است گل آرزوهایت را در باغ دیگری ببینی و هزار بار در خودت بشکنی و آن وقت زیر لب بگویی باغچه نوع مبارک.

 آن روز که دلم پیش دلت بود گرو، دستان مرا سخت فشردی که نرو،حالا که دلت با دیگری بند است، کفشهای مرا جفت نمودی که برو.

میدونی فرق تو با عشق، زندگی و گل چیه؟ عشق یک کلمه است ولی تو معنی اونی، زندگی یه اجبار ولی تو دلیل اونی، گل یه گیاه ولی تو عطر اونی.

 

 زندگی مسابقه نیست، زندگی یک سفر است و تو آن مسافری باش که در هر گامش ترنم لحظه ها جاری است

 التماس به خدا شجاعت است ، اگر برآورده شد رحمت است، اگر برآورده نشد حکمت است ، التماس به خلق ذلت است ، اگر برآورده شد منت است، اگر برآورده نشد خفت است

  عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی... آن وقت است که دیگر عشق نیست صدقه است

  تا حالا کسی بهت گفته که چقدر ناز و خوشگلی؟ نه؟ من هم نمی گم!

  چند وقته دلم هوس تاب بازی کرده. اجازه می دی بیام تو ذهنت؟ آخه شنیدم مخت تاب داره!

  میخواستم شمع باشم و تا آخر عمر به پات بسوزم، ولی نامرد ادیسون، برق رو اختراع کرد

 انسان هم میتونه دایره باشه هم یه خط راست. تو می خوای چی کار کنی؟ …تا ابد دور خودت بچرخی یا تا بی نهایت ادامه بدی؟

 زندگی مثل دوچرخه سواری می مونه ..واسه حفظ تعادلت همیشه باید در حرکت باشی ....آلبرت انیشتن

 میدونم میتونی قلبمو آتیش بزنی اما نزن...میدونم میتونی بری و منو تنهام بزاری اما نزار...میدونم میتونی بری و باکس دیگه‌ای دوست شی اما نشو...میدونم میتونی جواب منو ندی اما بده...میدونم میتونی نابودم کنی اما نکن...میدونم میتونی واسم  اس ام اس ندی ولی بده ای مهربون من دوست دارم

 

 خروسه به مرغه میگه: نوک میدی؟ مرغه با عشوه میگه نه! خروسه میگه به جهنم با خودکار مینویسمُ

 

 پیغام گیر خونه حافظ اینا: رفته ام بیرون ز کاشانه ی خود غم مخور تا مگر بینم رخ جانانه خود غم مخور بشنوی پاسخ ز حافظ گر که بگزاری پیام آن زمان کو باز گردد خانه خود غم نخور

 

 زیباترین عکسها در اتاقهای تاریک ظاهر میشن ! پس هر وقت تو قسمت تاریک زندگیت واقع شدی .. بدون که خدا می خواد 1 تصویر زیبا ازت بسازه

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی افسرده و دلتنگ چرا مثل منی من عاشق اویم که رنگم شده زرد تو عاشق کیستی که هم رنگ منی

اگه پسرا با جنبه بشن چی میشه؟؟؟؟؟ 1- بوی ترشی کشور رو بر می داشت (لذا مشکلات زیادی برای شهرداری پیش می یومد) 2- ازدواج برای دختران تبدیل به ارزو و رویای شبانه می شد 3- مانتو ها تنگ تر،جوراب ها کوچیک تر،شلوارها کوتاه تر و روسری حذف می شد 4- شوهر مثل قند و پنیر کوپنی می شد و صف های طولانی برای گرفتن آن به وجود می امد پس به این نتیجه می رسیم که: پسر ها همین طور بی جنبه باقی بمونن هم برای دخترا بهتره هم برای تمدن...

به اندازه ی گر یه ی گنجشک دوست دارم! شاید این دوست داشتن کم به نظر بیاد اما یه  چیزیو میدونی؟ گنجشکا زمانی که گریه میکنن میمیرن!

 

همه زندگی فقط 3روزه : اومدن - بودن - رفتن . من خودم نخواستم بیام ولی خودم می

خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو وقتی هم که دیگه نباشی منم میرم

 

عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری *دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری* من

سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم *شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

 

مساحت کره زمین رو بر مساحت نوک سوزن  تقسیم کن به جوابش کاری نداشته باش می خواستم بگم اینقدر دوستت دارم.

شکوفه های صورتی فدای مهربونیات ...یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خنده هات

میگم مرسی بهش برسی با کمپرسی نگی بکسی منو میبوسی اگه نبوسی خیلی لوسی

 

لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد، مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیر برفه. درسته که هوا رو گرم نمی کنه، ولی آدمو دلگرم می کنه

 

گفته بودی که چرا محو تماشای منی

آنچنان مات که حتی مژه بر هم نزنی

مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود

ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی

 

انسانی که در نبرد زندگی می خندد قابل ستایش است

 

میدونی صفای ما پا برهنه ها چیه؟ این که ریگی به کفشمون نیست

 

بیبنم اگه یه روز از خواب بیدار بشی ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته...

صبحونه چی می خوری؟ 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد