وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

طنز خنده دار: کمر درد 3 مرد

تماشاگران

روزی یک مریض به دکتر مراجعه کرد واز کمر دردشدید شکایت داشت...
دکتربعد از معاینه ازش پرسید:
خب،بگو ببینم واسه چی کمرت درد می کنه                    مریض گفت : محض اطلاعتون باید بگم که من برای یک کلوپ شبانه کار میکنم، امروز صبح زودتر به خونم رفتم و وقتی وارد آپارتمانم شدم، یه صداهایی از اتاق خواب شنیدم!وقتی وارد اتاق شدم، فهمیدم که یکی با همسرم بوده ، در بالکن هم باز بود، من سریع دویدم طرف بالکن،ولی کسی را اونجا ندیدم!

 

 

وقتی پایین را نگاه کردم، یه مرد
را دیدم که می‌دوید و در همان حال
داشت لباس می‌پوشید
!!!من هم یخچال را که روی بالکن بود
بلند کردم و پرتاب کردم به طرف اون
!فکر کنم دلیل کمر دردم هم همین
بلند کردن یخچال باشه
....

--------------------------------------------------------------------------------
مریض بعدی، به نظر می رسید که
تصادف بدی با یک ماشین داشته
!دکتر بهش گفت :
مریض قبلیِ من بد
حال به نظر می رسید، ولی مثل اینکه
حال شما خیلی بدتره
!
بگو ببینم چه
اتفاقی برات افتاده؟
!مریض پاسخ داد :
باید بدونید که من
تا حالا بیکار بودم و امروز اولین
روز کار جدیدم بود
...
ولی من فراموش کرده بودم که ساعت
را کوک کنم و برای همین هم نزدیک
بود دیر کنم، من
سریع از خونه زدم بیرون و در همون
حال هم داشتم لباس‌هایم را
می‌پوشیدم، شما باور نمی‌کنید؛
ولی یهو یه یخچال از بالا افتاد
روی سر من
!!!

--------------------------------------------------------------------------------

وقتی مریض سوم وارد شد به نظر می
رسید که حالش حتی از دو مریض قبلی
هم وخیم‌تره
!
دکتر در حالی که شوکه شده بوده
پرسید
:
تو دیگه از کدوم جهنمی فرار
کردی
.....!!!و بیمار جواب داد :
خب، راستش من
بالای یک یخچال نشسته بودم که یهو
یک نفر اون را از طبقهء سوم پرتاب
کرد پایین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد