وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

وبلاگ پسرای شاد ایرونی

وبلاگی برای سرگرمی دختر و پسرای ایرانی

تماس های ابلهانه و جالب با مرکز فوریت های پزشکی

  شماره 999 در انگلیس مربوط به فوریت های پزشکی است اما دست اندکاران این سازمان به شدت از دست افرادی که به دلایل ابلهانه با این شماره تماس می گیرند عاجز شده اند.

 

تماشاگران هر یک ساعت به روز می شود | www.tamashagaran.ir | کلیک کنید

در تازه ترین مورد یک خانم از داخل یک کلوپ شبانه به 999 زنگ زده و درخواست آمبولانس می کند. علت درخواست آمبولانس این خانم شکسته شدن ناخن وی بوده است.

 

 

در همین حال در یکی دیگر از گزارش های این مرکز آمده است که یک زن به 999 زنگ زده و گفته است که برای او نیروی کمکی بفرستند چرا که موش قرص هایش را بلعیده است.

تلفن های ابلهانه دیگری نیز به این مرکز زده شده است از جمله اینکه یک مرد به 999 زنگ زده و از ماموران امداد می خواهد تا برای عوض کردن کانال های تلویزیون به خانه او بیایند.

در یک مورد فردی از آنها خواسته بود دربارهکابوسی که دیده بود به او کمک کنند و یا یکی دیگر زنگ زده بود تا از داخل یخچال برای او یک کنسرو ذرت باز کنند. این ها تنها نمونه هایی از هزاران تلفن بی موردی است که مرکز 999 با آن ها دست به گریبانند.

 یکی دیگر از مزاحمت های پیش آمده برای مرکز 999 جراحت های دروغین و گزارش های نادرست است. در این حالت اشخاص حقه باز از آمبولانس های 999 به عنوان تاکسی استفاده می کنند و به دروغ خود را به جراحت یا حمله قلبی می زننند و پس از رسیدن به مقصد اظهار بهبودی و سلامت می کنند.

 بر اساس گزارش ها تلفن های مزاحم به 999 از نوامبر تا دسامبر تا 15 درصد افزایش داشته است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد